Ännu ett försök?!

Jaha, då sparkar man igång en gång till. Vi får väl se hur det artar sig, varje gång jag ska börja blogga börjar jag känna mig tvungen och pressad av att skriva så bara tröttnar jag och slutar med allt. Ska försöka att få det ganska seriöst denna gång.

I alla fall, idag är ju den stora dagen, haha. Jag fyller "fjortis", olyckligtvis en ganska tråkig födelsedag. Min lilla älskling skulle ju komma hit men han har gått och fått feber, buhu. Så den spenderas med min älskade moder och bror, pappa är ju på Gotland så han är då tyvärr inte hemma.
Men jag är ju typ överlycklig ändå, jag har fått en ny tv av mamma! :D det blev en 26" tror jag att det var, det skulle inte få plats nåt mer i mitt rum, haha!
Ikväll blire nog bara slapp framför tvn, hehe.
Nu ska jag nog fixa en ny header, puss!
Undrar ni varför det står "Spindelfia" så är det för att jag blev kallad det av mina föräldrar när jag va liten för att jag var som en liten spindel som klättrade på väggarna, haha.

Kommentarer
Postat av: Victor :D

najs spindeln :D

jag gick inte och blev sjuk ja blev smittad! :D

2010-04-12 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0