Vad händer..?

Baby, jag vill inte förlora dig! Du är det bästa jag vet. Att vara nära dig är som att studsa på rosa moln, att känna dina läppar var de som fick mig att inse att du är den enda för mig. Du är så jävla bäst.
Om du lämnar mig nu så vet jag inte va jag ska göra.. Jag kommer gå i bitar, bitar som Aldrig går att sätta ihop igen.
Det går inte en minut utan att jag tänker på ditt fina ansikte, dina varma händer runt min kropp, din röst, ditt skratt, sättet du kan få allt att bli roligt, de du gör för att få mig att le.
Jag kan ärligt talat inte se något dåligt med dig, men du gör exakt vad du vill. Vill du såra mig så visst, bara du tillåter mig att aldrig glömma dig...
Mina tårar stannar inte, tvärtom. Dom blir bara fler och fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0