Rubriklöst

Kom nyss hem från att ha gått från Emma, haha jag är ju riktigt bra! ;)
Va ute me Malin och Emma idag då, först skulle Malin till sjukhuset och ta en spruta och sen gick vi till centrum och köpte ett par byxor till mig på Gina och ett par örhängen på Glitter, kan lägga in bild på dom sen. Sen gick vi till Subway och käka, sen träffade vi ett par fula fjortisar som kolla snett för vi hälsa på vår kompis som va me dom? HAHAHA. Aja fråga inte men vi åkte till Svartbäcken. Vi klättrade upp på ett fotbollsmål och åt godis, haha. Emma är världens bästa prickskytt förresten!
Nu ska jag kladda me min söta, döda, kyckling och dunka musik. Är ju ensam hemma så de är ingen som klagar ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0