Om jag ska va ärlig så..

saknar jag dig sjukt jävla mycke. Du va ljuset som lös upp min dag, han jag gick runt och tänkte på hela dagarna och som fick mig att må så sjukt bra. Att bara va i närheten av dig va så jävla bäst, och dina läppar va ännu bättre. Jag va inte va bäst alla gånger och de vet jag. Första gången vi träffades kändes de som om vi va typ bästavänner, de va så enkelt att prata me dig. När jag höll i din hand va jag så sjukt stolt. Jag är fan inte hel utan dig, jag vet seriöst inte va jag ska göra utan dig. Jag vill bara va me dig jämt, jag tänker på dig jämt, jag saknar dig dygnet runt sju dagar i veckan. Jag älskar dig och kommer föralltid att göra de. Men, förlåt för dom misstagen jag gjorde.. Jag vill kunna kalla dig min igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0