Jusäf&Pättrik

Nu ligger jag och Malin hemma i min säng och huttrar, sjukt kallt ute asså! Vi va ute en stund me Patrik och Josef, vi typ gjorde inte spec mycke för sen va Josef tvungen att dra hem men Patrik kom tillbaka sen. Vi gick runt lite och han har ju flyttat så vi ville se hans hus, hahaha han bodde i typ var tredje hus xD Sen efter nån typ timme så kolla han på sin mobil och hade 10 missade samtal av sin mamma som va ute och letade efter han eftersom han skulle ha varit hemma för 45 min sen, och då skyller han på oss, haha.
Va händer imorn då..? Jo, jag är väl antaglien me Malin, tror hon skulle köpa ett par nya skor så hänger väl på. Nu äre tv som gäller, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0