hos malin

Tjena tjena. Sitter hemma hos Malin som vanligt. Vi kom nyss hem från Maxi, handlade lite godis och sånt ;).
Hahah, hon blev assur när hon såg bilden!
Idag efter skolan skulle vi ju till Brandbergen men vi hitta inte de där jävla solariumet så vi drog till ett ganska nära våran skola, lägger in bilder sen. HAHAHAH de finns ju såna där grejsen för ögonen man har när man ligger dära, aa när vi skulle gå där ifrån låg de typ fyra par dära, Malin hade tappat alla så hon fick värsta panik och typ blev ja.. xD Sen gick vi upp till Filmkedjan och skulle köpa tuggummi och där träffade vi Sanna och Elsa. När vi kom hem så ringde jag mamma och hon sa att pappa va och fixade en sak till moppen så bad han hämta mig, skulle ändå hem och hämta grejer eftersom jag skulle sova hos Malin. Så vi började direkt när vi kom hem att fixa me moppen och den gick igång, WIE! Den hade ju bara stått ett ganska bra tag men ja, jag provade och de gick väl ganska bra. Sen duscha jag och åt lite sen skjutsa pappa ner mig till Malin och ganska direkt åkte vi och handlade pizza till Familjen R. Sen drog vi till Maxi och nu sitter vi här, haha. Va tvungen att släpa me mig min data för Malins funkar inte, undra om de inte beror på ägaren ;).
Ajuste, Patrik började smsa mitt i ingenting och han verkar ju normal, ahahh. Lägger in bilderna senare ikväll eller imorn, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0