Hemma!

Hej!
Har inte bloggat så mycket men har inte haft tid eller nån data. Iaf, igår så åkte jag och Malin till stan och skulle kolla på lite kläder. Jag köpte en mössa, en cardigan och tre par örhängen. Geekade facebook när vi kom hem och somnade vid tre tror jag. Ganska fortfattat men men.
Och idag; mamma hämtade upp mig vid ungefär halv elva tror jag och vi åkte iväg till Ikea, köpte inte så överdrivet med grejer men lite blev de ;)
Ikväll äre Hovet som gäller! Nu ska jag fixa mitt hår och dricka upp min latte, puss på er!


Fyra ramar och fem plastblommor

En filt, en kudde, en handduk och nåt överdrag till sängen
 
Två st 2pack med "kasettlådor" och en "knubbig lampa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0