Hemma från Emma, ha ha ha.

Japp nu kom jag precis hem från Emma. Blev ingen träning idag, va me Malin och Emma ist. Va gjorde vi då? Först så gick vi hem till Emma och skulle egentligen bara hämta pengar men satt vid datan lite och sen skulle Emma fixa sitt hår vilken tog hundra år. Sen tog vi bussen till Coop och drog upp till donken och käka pommes och glass, haha stamkund ;) Sen drog vi hem och efter en stund skulle Malin hem och vi följde henne till bussen och precis när jag och Emma kom hem till henne igen så skulle vi nästan gå precis för jag också skulle me bussen, haha.
Juste, Vi hade ju orientering på gympan, fyfan va blött de va! Usch.. fast vi blev iaf godkända, haha. Och i åttan sen måste man ju göra den där skiten själv, ingen tvekan om att jag kommer gå vilse så fort jag tar ett steg!
Måste lämna tillbaka den där f*cking ipoden också, den suger.
Men måste plugga nu, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0