Grym kväll!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men de har bara blivit så.
Men japp så vare. Otroligt skön.
Började med att jag och malin vaknade, åt frukost, kollade på tv och de där haha. Sen när vi va fixade och klara drog vi hem till Sosseh för hon skulle låna en tröja av mig. Sen gick vi upp till centrum för vi skulle växla Sossehs pengar, hahah yeah! Efter de så gick vi ner till festen och väntade på att vi skulle få komma in, träffade Karro och hennes polare utanför så vi satt och snackade me dom. Klockan åtta öppnade dom portarna och först va den ganska seg men sen va det de roligaste på länge asså.
Sosseh gick runt och jagade Ibbe för han skulle ta hennes mobil i hans ficka, HAHA hon gav sig verkligen inte. Men när vi träffade Carro, Elvira och Elin så körde allt igång. Hur bra som helst, något jag verkligen saknar...
4 timmars dans, i streck! De kallar jag jobbigt, haha ;) När det var ungefär 10 min kvar tills dom stängde av musiken så gick brandlarmet så vi fick gå ut, för att inte frysa fick vi stå och krama varandra. Då va klockan ungefär 01:00. Iaf, sen när jag kom hem så vek sig mina ben och både öron och huvud värkte, de blev sängen direkt! Försökte filma när Sosseh dansa lite men de blev ganska fail, haha.
Mamma kom in imorse och frågade om jag ville me till Hovet men jag vet inte om jag pallar asså... Blir nog hemma och slappar. Måste fan skriva klart no arbetet, så måste ringa Malin och Benne snart. Puss på er!


Fail, fail, fail..

Kommentarer
Postat av: wille

du ska vill knulla men kommer aldrig få ett knull ;D haha

2009-11-10 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0