Bröllopsfotografen

Nu är jag hemma från stan me Victor. Hade jättemysigt. Kom dit vid två, då gick vi ganska direkt och kollade på nån bio men de fanns inga bra så vi gick till typ Saga och kollade, köpte biljetter till Bröllopsfotografen. Den va ganska seg, inget att rekomendera! Inte för att vi kollade så mycke men, haha ;) Sen iaf, så gick vi runt lite i stan och typ pratade och så, typ kl åtta tror jag klockan va så hoppade vi in på en kinaresturang och åt sen va jag tvungen att åka hem så vi gick till centralen och tog pendeln därifrån.
Nu står mamma och skriker på mig att jag ska läsa min jävla bok, så ska läsa nåt kapitel. Har ju fått det som ett mål av min mentor, eftersom jag aldrig läser. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Victor

jaha hette den bröllopsfotografen :P det missade ja :P<33

2009-11-01 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0