Börjar om.

Nu satsar jag på nytt, Igen. Har haft typ tre bloggar som jag har raderat innan, men men.
Amen va har hänt idag. Jo vi hade mentors dag idag, först pratade vi om vårat "företag". Vi ska typ stå och sälja korv och sånt på fotbollsmatcher, man tjänar tydligen riktigt bra på de! Jag, Malin, Vale, Elin, Fredde L, Alex, Ahmet,  Andres och Fuat skulle komma på försäljningsförslag tror jag de va. Och sen skulle vi komma me förslag på namn och jag och Malin kom på minst 300 st men ingen tyckte om dom, konstigt (a). Det namnet vi fastnade för va "Andres Cykeltaxi & Kiosk" HAHAHAHA gud va vi garva asså, och Ahmet blev skitsur för vi skratta, varför..?
Aa iaf, sen efter lunch så skulle vi kolla på film, Dead Silence. Snacka om B-film! Benne och Reduan va typ skiträdda? Ingen film att rekomendera. Efter skolan åkte jag och Malin hem till henne som vanligt, kollade på Solstorm och satt vid datan. "ÅÅH GUD!" HAHA. Vi kollade på lite bilder på Anton, i våran gamla klass, och hans lag. De va väl ganska intressant ;) Vid åtta ungefär kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och ruttnar, Sanna håller på att göra en tillfällig design åt mig, gogo! Har spanska prov och engelska läxa till imorn och matte prov till på fredag, great. Men då kanske man ska börja då, puss på er!


Kanske inte bästa bilden, men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0