Äntligen fredag!

Wie äntligen fredag, haha!
Matchen igår va ganska seg, Djurgården spelade ganska dåligt men i tredje perioden började dom satsa lite men de va väl lite för sent.. De slutade iaf 1-3 till Rögle.

Jahapp, idag efter skolan ska jag, Lelle och Malin till Sågen och möta nån kille och göra lite business ;) haha nej men vi ska iaf dit och sen ska jag och Malin troligtvis hem till mig och hämta mina saker och datan och så sen hem till henne. Är ju tvungen att släpa med mig min nu när jag ska sova hos Malin eftersom hennes är helt död, haha thats life.
Nu
ska jag klä på mig och gå upp och äta frukost, är riktigt hungrig ;)
Puss på er!


Brandy - Have you ever

Kommentarer
Postat av: Becca med C

Tänkte bara meddela till en del av mina unika besökare. Att bloggen fortsätter. Nu finns det absolut inget stopp. Så det är bara att fortsätta följa den & njuta av varenda inlägg ;) Kisses

2009-10-16 @ 13:46:34
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0