/ Ya-Sosseh

Sara Nilsson , vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende bästavännen  
ett liv utan dig är som ett liv utan syre
jag är så glad för att du finns du är mitt liv
vet inte vad jag skulle göra utan dig
alla minnena.. hah, kommer du ihåg när
du jag o malin typ va vid v-malm? o när
trodde jag såg  din pappa i en bil, fast de
va en gammal gubbe? fan va vi dog av garv,
eller kommer du ihåg när vi va i gropen?
haha, när malin trampa på din fot o inte
märkte de? hahah, jag dog av garv då!
eller i skolan när du gick in i dörren o höll
du trodde att du hade gjort illa dig på
vänstra sidan fast de va den högra?
eller när vi sjöng kniveni hjärtat låten?
o du bah: han älschkar mig ;;;
eller när vi va i centrum me malin o
några killar följde efter oss ända till gina?
o dom låtsades kolla efter byxor? HAHAHAHAHAH
vi o vår humor suger
men jag vill bara säga att jagälskardig <3

Kommentarer
Postat av: Victor

fint :D

2009-11-10 @ 18:28:03
Postat av: the one and only -.-

äbow, fett pinsam, såg inte den förut

2009-11-14 @ 00:30:37
URL: http://snjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0