Who's the queen?!

Godmorgon, vaknade för typ tio minuter och sökte genast upp mobilen. Hihi mitt liv typ!
Idag kommer jag nog bara slappa och bara ta det allmänt lugnt, bror är hemma också det blir inte helt lonley. Mamma är iväg och opererar den andra handleden nu, och när hon kommer hem nån gång så ska vi se den senaste Harry Potter. Det ska bli lite kul.

Igår skulle jag koppla in dvd:n till min tv, min tv är inte den nyaste om man säger så, då kom det ljud en stund sen la det av, fick trycka på dvd:n så funkade det igen. Höll på så tills filmen hade gått förbi alla reklamer och sånt, sen så hörde man inte vad dom sa!! OM jag blev sur eller vad?!
Nu ska jag leta upp mitt läppsyl sen ska jag slänga i mig lite frukost! Har faktiskt börjat äta lite mer nu, är tillomed hungrig ibland, haha!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: victor

va bra ! du får köra min diet ;D vi får byta tallrik :D<33

2009-11-26 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0