Tjockishals

Gud, jag är så jävla tjock i halsen. Kan knappt prata, inte andas för den delen heller. Usch de är så jobbigt, mitt astma sprej är väl slut snart, pga att de inte hjälper! Ingenting hjälper, tror jag dör snart!!!

Aja inget prov idag heller, våran vikarie Johannes va inte där, sjuk eller nåt, så vi hade nån David som inte visste att vi hade prov tror jag så... Haha det kommer väl aldrig bli av. Innan vi gick in på lektionen så stod Josefin och Louise och snackade me oss sen kom Ahmet och petade nåt på Louise så hon blev skitsur och började hoppa på han och sa typ: Vad vill du?! VAD VILL DU?! JAG ÄR LÄNGRE ÄN DIG!!!
HAHAHAH gud de såg ganska kul ut faktiskt..
Nej nu ska jag fortsätta fixa i mitt rum sen måla naglarna lite, hihi. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Victor

ahmet?:P steekigt :D

Du ska inte dö mitt hjärta<333

2009-11-23 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0