Tisdag

Då vare tisdag igen. Idag hände inte så mycke, kollade som vanligt på film på Elevens val. Det var typ Waterboy eller nåt. På mentorsträffen började Mats snacka om hur viktigt de va att inte komma på i nian att tänka på sina betyg och blablabla. Håltimme på no'n, så ist för no blev man misshandlad me skor av de tre musketörerna. Malin drog och skulle ta bort sina stygn så satt me Reddo, Fredde R och Fredde S och eftersom vi har skoförbud i skolan nu under vintern så hade dom me sig dom i handen och aa, blev några slag haha. Och vi ska inte prata om Alex förgiftande tåsvett, HAHA. Aja whatever, gjorde ingenting på slöjden sen, somnade nästan. Så sjukt trött.
Sitter nu och väntar på att mamma och brorsan ska komma hem och laga mat och så ska jag visa mamma min julklapp, har jag bestämt iaf. En systemkamera, wie! Har velat haft de sjukt länge. 
Blev inget gym idag, mamma försökte förklara varför men som vanligt så fattade jag nada :$
Hahah puss på er!


Hahah bara jag som tycker han ser lite småbögig ut på denhär bilden..?


Kommentarer
Postat av: Victor

tycker han ser ut som en p12 :P<33

2009-11-03 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0