Sven-Åke!

Haha gud så omogna vi kan vara... Efter skolan så tvingade vi Joel att vara me oss så han mötte oss vid "Grönan" och vi gick hem till Malin igen. Vi kollade på The Shortcut sen skulle Joel hem och äta så vi gick me hem till han och väntade, när han va klar så började han sjunga "Sven-Åke, Sven-Åke, kung av fosterland Sven-Åke" nånting, haha! Även fast det egentligen är sjukt töntigt så blir de fan alltid kul när han göre, fattar inte.
Gick ut och smällde ett äpple me några smällare och elda lite ;) men det roliga slutade när mamma sa att jag skulle hem... Väntar på att mamma ska bli klar så ska jag in och duscha sen sätta mig och plugga lite, har matteprov imorn och spanskaprov på torsdag. Gr8!
Saknar min älskling alldeles för mycke..<3


Moi och min stinkbomb

HAHA FUCKFACE!

Kommentarer
Postat av: Victor

Saknar dig me Älskling!<333

2009-11-17 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0