Ops...

Det blev visst inte spec mycket uppdatering, hihi.

När vi kom hem från sjukhuset så satt jag vid datan en stund sen la jag mig bredvid mamma och terrade henne, haha hon blir alltid så galen! Sen fick jag för mig att jag blev sugen på en hamburgare så vi stack och åt, sen som vanligt måste mamma alltid handla?! Snacka om typiskt, så vi sprang in på Coop. Blev en hårklämma och hårfärg till mig, nåt bra iaf ;) Och så köpte vi nån samlingsbox med "Rena Rama Rolf" hahah så skön snubbe asså. Det är tydligen nån gammal serie?

Jag satt nyss och rensade igenom min gamla data på bilder, TUSENTALS?!!
Haha, gud vilka små fjortisar vi va, HAHA. Skäms verkligen... Och min snygga tuppkam, mums jag saknar den verkligen. Då glodde verkligen alla, mer än va folk gör idag -.- Kan lägga in en bild lite senare om jag kommer ihåg, nu måste jag tömma diskmaskinen innan mamsen blir galen. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Victor ^^

vill se din tuppkamm fjortis :D<333

2009-11-29 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0