Ont i huvudet!

Fyfan asså, gör så sjukt ooont! Blev ingen träning idag Heller pga de, skönt att man är ensam hemma iaf.
De enda som hände idag va att jag blev något misshandlad av Ibbe, han snärta eller va man nu säger sin jävla halsduk på mig och jagade mig typ två varv runt skolan, har hur många röda märken som helst. På låret och handleden blev de typ som ett myggbett, läskigt?!
Nu ska jag iaf städa lite för att sen kunna försöka mig på en möblering, har bestämt att vi ska köpa en ny säng åt mig så fort som möjligt för min är så sjukt liten, knappt jag får plats ;) haha.
Nej nu ska jag sätta igång och städa och dunka musik, puss på er!



Juste, hade håltimme på spanskan så det blev inget prov. Tur för mig de, nu hinner jag plugga lite mer på de, hihi.

Kommentarer
Postat av: Victor

jobbigt gumman :/



Ja! den e sjukt liten! Ja! XD

men mysigt så man får ligga på varandra istället så får kanske ett ben plats i sängen om man har tur :D<3

2009-11-19 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0