It's a joke.. I think?

Skojade bara.. (a)
Men kommer inte skriva så ofta eftersom jag oftast inte är hemma efter skolan och kommer hem vid typ åtta, nio och då orkar jag helt enkelt inte.


Idag gick jag iaf skolan tills ungefär två tills jag inte orkade med paniken längre. Jag var bara tvungen att göra nåt, mamma kom och vi åkte till akuten, igen.., väntade i ungefär en halvtimme tills vi fick berätta vad det va som störde mig och ta lite prover, fick nån medicin och läkaren skrev ut ett recept. Shit vilken lättnad det var att få bort allt jävla skit jag hade i halsen. Jag fick sån sjuk panik när jag varken kunde prata eller andas.. Det bara tjöt när jag försökte prata och jag fick ta i allt jag hade och dra ett j*vla andetag för att varje gång spräcka hinnan av allt skit som bara låg där och retades med mig. Nu får jag inte ens gå ut i kall luft, så blir sittandes hemma här med en infekterad hals, utan några vänner att skratta me, inga lärare att irritera mig på i några dagar. Får inte ens gå ut och hämta posten för det blir för kallt... Sen åkte vi ju till akuten i torsdags också och fick medicin som hjälpte till att lindra mot magkatarr. Så jag får knappt äta nån mat, blir för det mesta gröt, och inte andas kalluft. Gr8, livet leker! Jag saknar älskling så otroligt mycket nu och då blir jag ännu mer depp. Allt kan dö!
Och jag vill pierca naveln, good luck me att övertala mamsen... Hon har bara sagt nej trehundrafemtioåtta gånger.


Kommentarer
Postat av: victor

Fett Jobbigt älskling!

Saknar dig sjukt mycket me!<333

2009-11-26 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0