Dåligt av mig.

Har inte skrivit på evigheter, har bara inte haft nån lust alls.
Iaf, älsklings Victor sov här i lördags, mys<3
Och idag har inte hänt spec mycke, mådde sjukt illa imorse så stannade hemma på idrotten och drog till skolan efter lunchen, ganska skönt faktiskt. Sov en timme extra ;) På spanskan hade vi en vikarie för Patrik, HAN ÄR PAPPALEDIG! Usch va sur jag är, är väl glad för hans skull att han har blivit pappa men han är ju typ den roligaste läraren vi har! Så fram till efter jul har vi nån Johannes som inte ens är utbildad lärare? Aja whatever.
Drog hem till Malin, hämtade lite pengar och drog och käkade. Träffade Joel och hans små kompisar på vägen, StorDissarn! Hahah, jaja. Ajuste, träffade Victor också, som gick i min klass i sexan när jag gick i Söderbymalm, den lilla saken kände inte igen oss, haha.  
Sen drog vi hem till Malin och slängde oss i soffan och glodde på tvn. Ochnuvetjagintevadjagskaskriva, haha no life. Puss på er!


Sexi mama!

Kommentarer
Postat av: Victor

sjukt sexig soom vaanligt!!<333

Älskar dig gumman min<3

2009-11-16 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0