Ursäkta!

För att jag inte har skrivit, har inte haft tid..
Jag och Malin kom nyss hem från Joel eftersom han skulle spela innebandy match, vi drar antagligen dit senare och slaggar där.
Men igår efter skolan så hämtade mamma mig så åkte vi till Handens närsjukhus och tog spruta sen köpte vi ett par skor, dom va så söta :$
Jag drog till Joel så gick vi till Malin sen, Donken nästa. Hahah fyfan asså, Joel har nada bordsskick ;)
Sen drog vi hem till Joel och chillade ett tag, sen kom några av hans polare dit. Och Malin hade självklart glömt sin väska hemma så vi två gick hem till henne och hämtade den och blev kvar där ett tag - Med kameran!
När Joel ringde igen så pallade vi oss till honom och satt lite vid datan och satte på en film, mys. Det hände typ inte så mycket mer.
Åkte till älskling i torsdags också, de va mys. Saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Victor aka Älskling :D

alltid myys att träffa dig gumman min!

Saknar dig<33

2009-12-06 @ 02:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0