Tisdag

Då va de tisdag. Kom nyss hem till Malin som håller på att slita sönder mitt hår..
Vi var nyss på donken och käkade, när vi skulle gå över vägen när vi skulle hem så ramlade Malin och fick massa snö i skon så hon ställde sig mitt i vägen och tog av sig skon, då kom självklart en stor fet jävla lastbil och hon hoppade på ett ben och skrek typ "OMG". Precis när jag hade tagit bort all snö på hennes fot, hon är ju så duktig så hon kan inte göra de själv ;), så ställde hon ner foten! HAHAHA gud va klumpig man kan va..
Idag efter skolan blir det älskling iaf, vet inte vad vi hittar på men. Ha de gött, haha puss!

Kommentarer
Postat av: Älskling

hha fett steek!! :D<33

2009-12-15 @ 12:56:22
Postat av: sanna

hah joo jag kommer ju fan ihåg när du tog den :O

2009-12-15 @ 18:42:54
URL: http://saannasinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0