Honey<3

Victor åkte precis hem.. Det är lika jobbigt varje gång.
I allafall så mötte jag han vid tåget och vi tog bussen till mig, myste lite och så. Och nu har jag världens snyggaste sugmärke på kinden, blått och fint (y)
Imorn vet jag inte vad som händer, kanske åker hem och bara tar det lugnt.. Känns som om jag behöver de. Kanske åker och köper en julklapp till mamma direkt efter skolan men de räknas inte tycker jag.

Jahapp, va ska jag skriva nu då..?  Tror fan att jag ska hoppa in i duschen och ta en huvudvärkstablett, puss på er!



Drog hem till sjuklingen på rasten


Kommentarer
Postat av: isaksson

Knarkar din blogg, uppdatera mer! :D

2009-12-09 @ 16:40:20
URL: http://isksson.blogg.se/
Postat av: Victor aka Älskling :D

fett jobbigt att säga hejdå :(<33

men du får må bättre så du slipper ta alla tabletter XD

Älskar dig! <33

2009-12-09 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0