Gårdagen

Slutade typ tre..? Och på sista lektionen - slöjd, så satt Alex och snackade om operationer, tyck va man vill om de haha. Iaf, han skulle byta min och Malins njurar och sen peta på min hjärna, normalt?! Sen blir han sur för att vi kallar han psykopat, haha det är fan sant!
När vi slutade åkte vi hem till Malin och käkade sen drog vi till Maxi och köpte hårfärg till Malin. Sen kom mamma med min hårfärg som vi hade köpt innan. När vi kom hem så tvättade vi håret och väntade på Emma, sen när hon kom så satt vi igång ;)
Malins hår blev skitsnyggt! Jag skulle bara färga utväxten så det blev inte så stor skillnad, men men..
Innan jag drog hem satte vi oss vid Malins mammas data och kollade på lite bilder från när vi va pyttesmå, HAHA pinsamt asså! Kan lägga in några lite senare.
Idag då.. hände det inte så mycket, killarna sprejar nåt jävla sprej som luktar bajs? Lagom moget...
Och på so'n så skulle vi gå nån jävla promenad, jag och Malin pallade inte gå me så vi satte oss i klassrummet och käkade kexchoklad, 2 kr på Sabis :D, sen när alla kom tillbaka sa våran lärare att vi skulle få frånvaro för att vi inte gick me, hallå?! Så då kunde vi lika gärna dra hem eftersom vi redan hade fått skolk men då ändrade hon sig, haha.
Ska kolla på några julklappar på nätet nu, puss på er!
Malin
FÖRE
EFTER


Kommentarer
Postat av: Victor aka Älskling :D

haha små killar som e p12 :D(Y)

Blev ju najs så nu e ni "black young gangsters"? :D haha najjs :D<33

2009-12-02 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0