Galet jobbigt..

Hemma nu!

Har haft ont i magen och huvet sen i måndags, och nu har jag världens mensvärk på de, kan det bli bättre?! Suck...
Älskling och jag hade iaf grymt mysigt i helgen, loveu min pudding<3

Imorn börjar jag skolan kl tjugo i ett pga att vi inte har nån gympa, Patrik har temadag med sin klass, hur skönt som helst! :D Ingen aning om vad som händer efter skolan men.. Ja det blir säkert bra :)
Ska ladda ner lite låtar till mobilen och sen hoppa in i duschen tror jag, puss!



HAHA jag i sexan! :O


Kommentarer
Postat av: Victor Aka Älskling ^^

fett jobbigt mitt hjärta :(

ja men de var riktigt mysigt min lilla sötnos :D<3

älskar dig gumman min<3

2009-12-13 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0