Dåligt av mig

För en sämst uppdatering.

Igår på morgonen åkte jag och mamma till sjukhuset för att få svar på proverna jag tog och som tur va är allt helt normalt, puh!
Efter skolan åkte jag och Malin till Eurostore och handlade lite julklappar.
Det blev ett glas till fadern min, ett ljus me en hållare till mamma, en ljushållare till mormor, apelsinljus xD och en grej till älskling.
När vi va klara drog vi till Coop och köpte cola sen tog vi bussen hem till Malin och slog inte lite presenter sen kom mamma och hämtade mig, vi käkade och kollade på tv. Då var klockan runt tio och jag orkade inte starta datan, mådde inte helt bäst.
Imorn är det fredag, skönt! Jag och Malin har bestämt att klockan tio (elva eller tolv) så ska vi åka pulka ner för bron från henne ner till fotbollsplan, hahah jag kommer dö. Hatar egentligen att åka pulka ;) Plus att det är mörkt då så de blir ännu läskigare, haha. Muppigt att bestämma jag vet men va tvungen annars skulle vi inte fått tag på några pulkor. 

Och Elin, om du läser det här, SLUTA GLO!! XD


Kommentarer
Postat av: victor :D

haha steekigt :D

Va för grej ?:)<3

2009-12-17 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0